måndag 24 januari 2011

Plötsligt i Karlstad

Jaha, då var jag här - i Karlstad! Har bott här i hela 17 dagar nu och jag känner mig hemma både i lägenheten och i staden. :) Underbart att vara sambo med min älskling till sist. 


Jag trivs väldigt bra i skolan. Trevliga klasskamrater, härliga lärare och avslappnad stämning. Det är underbart att få skapa hela dagarna, som på bildlektionerna i grundskolan. :) På denna blogg ska jag lägga upp bilder på det jag gör under utbildningen, men även annat som jag gjort tidigare eller pysslar med hemma.


Vi ses!

2 kommentarer:

  1. Fint formgiven blogg, som ska fyllas med många fina alster signerade Malin. Ett eget galleri på nätet! Snart vernissage!

    SvaraRadera
  2. Jättefin sida, du är fantastiskt duktig tycker jag! Verkligen kreativ! Kramar

    SvaraRadera