söndag 26 juni 2011

Hej Malmö

Då var jag här! I kära Malmö. Två lata semesterveckor är till ända och nu väntar några veckors hårt jobbande.

Jag blev hämtad på stationen (lyx) när jag kom med tåget från Sthlm. Tur det för min väska väger ton! Sen blev jag bjuden på middag hos pappa och Birgitta (ännu mer lyx). Misan var också där. Min lilla kära systeryster! :)


Det bjöds på avocado och räkor, MUMS, och sen grillat. Med Jensens favoritsås! Smaskens.

Nu har jag gjort mig hemmastadd i mammas gästrum. Jag har packat upp så att jag slipper leva ur en väska.


Så fönsterbänken är numera min garderob!

Frukostmat är inhandlad, sängen är bäddad och uniformen framlagd. Nu är det dags att sussa för i morgon hoppar jag i uniformen och cyklar till station Centrum för att göra min sommar-comeback!

Sov sött!


-- Bloggar via iPhone --

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar