söndag 10 juli 2011

Fuldans och jord under naglarna

Ja, fast inte samtidigt dårå! :)

Igår kväll träffade jag fina Kalmar som är på besök i Malmö. Han heter ju så klart inte Kalmar på riktigt, men för oss som känner honom från tiden i Lund så heter han det! Andreas, vem är det?

Vi var några stycken som började med tapas på Resturang Davidshall (min favvorestaurang!). Sedan gick vi vidare till Friday´s och Centiliter & Gram, där fler slöt upp, innan vi till slut hamnade på Etage. 

Det blev en hel del fuldans, och vi hade riktigt roligt! Precis som på den gamla goda studietiden. :) (Hmm, kass kvalitet på bilden. Framåtkameran på iPhonen är inte den bästa!)

Och av bara farten blev det några shots.

När jag gick hem så hade det börjat ljusna och fåglarna sjöng i högan sky. Det var riktigt härligt! Som en konsert bara för mig. :) Idag får jag väl erkänna att jag känner mig lite seg. Så det har gått i ett makligt tempo. 

Men jag tog ett tag i mammas trädgård. Hade inte riktigt ro att sitta stilla. Kan det vara övertrötthet kanske? För nu håller jag på att somna sittandes... Det var mysigt att greja lite där ute!

Grenar klipptes av och ogräs rycktes upp. Men de fina små lila blommorna fick vara kvar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar