fredag 22 juli 2011

Hemmakväll

Åh, så skönt det är att det är fredag! Det har varit så tungt att gå upp på morgnarna de senaste dagarna, så det ska bli underbart att få sova ut i morgon bitti. Och i kväll blir det mys här hemma i huset. Jag gick förbi Hemmakväll på väg hem från jobbet.

Gud, så mycket det fanns att välja på och så många som verkade bra. Det märks att jag inte har sett så mycket på film det senaste året.

Till slut lyckades jag i alla fall välja tre stycken. En dramathriller, en romantisk komedi och ett drama som är baserat på en sann historia. Jag har läst hennes självbiografi, men det var ett tag sedan så jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände.

Jag kan redigera inlägget sen när jag har sett filmerna så att ni får en kort recension och vet om de är värda att se eller inte. :)

Nu ska det först ätas fredagsmiddag.

Och efter det går jag över till godiset, gottegris som jag är! :)

Ha en härlig kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar