fredag 1 juli 2011

Jobba på kontor

Nu har en hel jobbvecka gått! Det känns bra och jag har fått en hel del gjort. Jag var helt slut efter första arbetsdagen! Haha, jag är helt otränad på att jobba nu efter den sköna våren. Men nu har jag kommit in i det igen. Och det är ett så behagligt tempo nu på sommaren. :)


Här spenderar jag mina dagar. Det ser ut som ett kontor brukar se ut... Dator, telefon, papper och penna. Och så en hylla med pärmar och gardiner så fula att klockorna stannar! Inte särskilt inspirerande miljö om ni frågar mig. Tur att mina kollegor är desto mer inspirerande! Kul att träffa dem igen.

Åh, idag hade vi en fredagsfika som hette duga! Tack Anders! Köttbullar, rödbetssallad, ägg, sill, ost och bröd. Mums! :) Lite vardagslyx måste man ha.

Nu är det helg! Tjohoo!

-- Bloggar via iPhone --

2 kommentarer:

  1. I vår korridor i Lund har jag tagit med gardiner så både jag, Anders T och Bertil har numera snygga gardiner istället för de turkosa hysteriska tidigt 90-tals gardiner som hängde där innan!

    SvaraRadera
  2. Ja, vill man ha fint på kontoret så får man nog fixa det själv!

    SvaraRadera