lördag 17 december 2011

Årets första julkort

Nu har årets första julkort kommit. Det var från min fina systeryster. Tack Misan!


Hemmagjort och allt. :) Det är den bästa sorten! Det är en speciell känsla att mötas av ett kuvert med handskriven adress när man kliver in genom ytterdörren, men det känns samtidigt som att det där med julkort är på väg ur tiden. Jag minns de enorma mängder som damp ner i brevlådan när jag var liten. Det var spännande. Men det kan ju å andra sidan bero på att jag inte skickat några själv de senaste åren... Som man bäddar får man ligga som man säger.

Så jag säger det här istället: GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

  1. Hej älskling. Jag är för skrivna julkort och gillar altså inte att du inte skickar. Men jag är en förståndig mamma som tycker att mina flickor först och främst skall tänka på sin hälsa och inte stressa. Kram mam

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt mamma. Ingen stress vill vi ha, bara roligheter! :) Kanske skickar jag julkort nästa år, vem vet.

    SvaraRadera