torsdag 22 mars 2012

Presenter och firande

På söndag är det min födelsedag. Men jag har blivit firad redan idag. :) Jag ska till Stockholm i helgen med mamma och syster, och sen åker jag direkt till Skåne för att jobba på måndag, så därför firade älsklingen mig nu ikväll. Jag fick en semla (mums, älskar!) med ett ljus och flagga, och presenter. Yeay, det är kul att fylla år! :) Hjärtat lyckades pricka helt rätt med presenterna. Jag fick...

 ...en Odd Molly-kofta som jag så länge kikat på! Det är en riktig klassiker och jag har flera gånger varit framme och fingrat på dem i butikerna, men alltid lagt tillbaka dem. Egentligen är det ett fjantigt högt pris, men nu när jag velat ha en sådan här kofta i flera år så är det nog värt det. Och ja, nu var det ju dessutom en present. En riktigt bra present! :)

 Denna fina skål är också en sådan där sak som jag många gånger gått och hållit i, men alltid ställt tillbaka på hyllan igen. Det har G snappat upp och idag fick jag den. :) Den är så fin! Jag har sagt det förut, och säger det igen; man kan aldrig ha för många skålar. Haha. Nu återstår bara att bestämma var den ska stå och vad vi ska ha i den.

 Slutligen så fick jag boken "Hobbyguiden" som är fullproppad av idéer och pysseltips.

Kolla bara in den här innehållsförteckningen!


Åter till helgen. Som sagt ska jag till Stockholm och ha en tjejhelg med mamma och syster. Det ska bli hur härligt som helst. Och det göttiga är att jag tagit semester i morgon så det blir en extra lång helg. Vi ska gå på stan och fika och kika i butiker. Vi ska äta god mat och kanske gå på något intressant museum, och vi ska se musikalen Spamalot. Och så ska vi prata och skratta! Helgen är en present till mig och syster från mamma eftersom vi båda fyller år inom de närmsta veckorna. Ett himla bra sätt att fira på tycker jag. :)

1 kommentar:

  1. Oh, är riktigt sugen på den där boken - den verkar ju ha typ allt!

    SvaraRadera