lördag 5 maj 2012

Vårfärger

Nu har jag utökat min nagellackssamling med två nya fina våriga färger.

De heter Marzipan och Bananas!. :) 

 Jag tycker om färger allra bäst när de är tillsammans! Visst ser de härliga ut? Det blir inte alls samma sak när man väljer ut en. Då förlorar den lite av sin charm... eller hur jag nu ska uttrycka det. Förstår ni hur jag menar? Det är lite samma sak som i affärer. Där hänger ofta samma sorts vara i olika färger tillsammans och det ser jättefint ut, men när man väljer en av färgerna så blir det inte riktigt lika kul. Färgen behöver helt enkelt sina andra färgkompisar för att vara på topp! :) Så därför målar jag som ni ser på den första bilden för tillfället mina naglar i olika färger. För att det är roligare så!

Den som inte känner sig sugen på marsipan eller bananer kanske kan tänka sig Dazzling ocean eller Muddy water istället? Jag gillar deras namn! Det gör det bara roligare att välja färger. Är det knäppt? Nåja, i så fall är jag väl lite knäpp... Det bjuder jag på. ;)

Ha en riktigt skön lördag kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar