söndag 1 juli 2012

Idag lutar jag mig tillbaka

Efter gårdagen med fläng och fix håller jag mig på latsidan idag. Där ute är det grått och tråkigt. Här inne är det varmt och skönt. Jag börjar dagen med en extra lyxig helgfrukost...

...med hemmaodlade groddar.

Jag avnjuter frukosten framför reprisen av Allsång på skansen och känner mig så där härligt svensk och Skåne-patriotisk. :) Jag tror faktiskt att jag tänker sitta kvar här i soffan hela dagen och titta på repriser, handarbeta och snaska på godsaker. Känns som en helt okej plan faktiskt. :) 

Nästa vecka blir det fullt ös med Putte i parken så jag kan behöva vila upp mig inför det. Jag, Åsa och Lotta sökte efter banden på spelschemat på Spotify igår för att lyssna in vilka vi vill se. Det ser bra ut! Fullproppade spelkvällar onsdag till lördag. :)

Men först ska vi ha en skön söndag, eller hur?! 
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar