onsdag 9 februari 2011

RAW i Karlstad

Aj, mina käkmuskler och min mage! Visst är det härligt att skratta så mycket och länge att det gör ont?! Om svaret är JA så gå på stand up mer. Det ska jag försöka göra. Mer stand up åt folket!!

Igår firade jag och Gunnar jul igen. Vi var på RAW på turné (Gunnars julklapp), och det var väldigt kul! Ganska rå humor, men det hör man ju redan på namnet ;) Bland annat så var där en komiker som heter Al Pitcher som var riktigt bra. Han gjorde ett sjukt bra nummer om vår svenska födelsedagstradition med bricka och sång på morgonen. Haha! Det återges delvis i klippet nedan (efter ca 5 min).

http://www.youtube.com/watch?v=FIsL8c64q00

Idag har jag en ledig dag från skolan. Passar mig perfekt eftersom det blev ganska sent igår och det dessutom känns som att jag håller på att bli förkyld. Känner mig lite som en hemmafru (bara liiite) för jag har städat köket och bakar bröd. Men det ska jag råda bot på nu! Ute är det soligt och fint så jag ska ge mig ut i skogen på en fototur. Blir det några fina bilder så ska ni få se dem. :)

Kram så långe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar