lördag 16 juli 2011

Brrr!

Kom precis hem från en kväll på Lilla torg. Vi satt på en uteservering och lekte sommar... Fast det känns som höst. Ganska typiskt svenskt det där med att sitta ute just för att det är sommar, trots att man fryser som bara den. Men så är jag ju svensk också, så det är som det ska vara! :)

Nu sitter jag inne i värmen och hinkar te och lyssnar på vinden som viner utanför och regnet som slår mot rutan. Ganska mysigt nu när jag väl kommit in. Flera olika personer har sagt att det ska bli soligt och fint väder i morgon. Just nu känns det tveksamt, men man kan ju alltid hoppas!

Har en hel helg framför mig utan några direkta planer, och det känns riktigt skönt. Eller jo förresten, en plan har jag. Jag ska sova tills jag vaknar av mig själv, och sen ligga kvar i sängen och dra mig tills jag känner mig nöjd och rastlös. :) Är det fint väder så kan jag sätta mig i trädgården och måla lite (har ju släpat ner block och akvarellfärger, så de borde ju användas!). Ja, vi får se helt enkelt, jag tar det som det kommer.

Trevlig helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar