lördag 16 juli 2011

Min plats vid havet

Nu sitter jag här igen. På en av bryggorna nere vid Ribban. Det slog mig att jag senast satt här för lite mindre än ett år sedan och mådde så dåligt att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Det kändes mörkt, tungt och hopplöst. Men nu känns det varmt och ljust igen. Både ute och inom mig! Bitarna faller på plats en efter en.

Det senaste året har verkligen varit en prövning och stundvis en kamp. Men det har gett mig perspektiv och delvis ett nytt sätt att se på saker och ting. Jag har tagit svåra beslut, men jag ångrar ingenting! Nu är jag på väg framåt och uppåt. Hej vad det går! Hösten bjuder på nya spännande äventyr. :)



Jag älskar att sitta och titta ut över havet! Det är så rogivande.

-- Bloggar via iPhone --

2 kommentarer:

  1. Malin. Jag läser här och förstår att du måste haft ett svårt år. Det går inte att jämföra situationer, men jag förstår dig så. Det är inte lätt att hantera mycket nytt på en gång. Tro mig, jag har själv kämpat mig igenom en inte så ljus vinter. Kämpa på, snart klarnar det och du kommer att hitta rätt väg i livet. Tänker på dig!

    SvaraRadera
  2. Det är härligt att läsa att du känner att du är på rätt spår igen. Och det syns på dig när man träffar dig också:) Kram på dig vännen

    SvaraRadera