söndag 9 oktober 2011

Så mycket kul att göra

Idag är det söndag. Det är grått och ganska kallt ute. Det är alltså en perfekt dag att vara inne och göra sådant som man tycker om. Mitt enda problem (om man nu kan kalla det problem egentligen...) är att jag har för många saker som jag tycker är kul att göra, så jag har svårt att välja. För många intressen och för lite tid helt enkelt! Som så många andra antar jag. Jag slits mellan att måla, teckna, redigera foton, virka, läsa, titta på Vänner, gå ut i skogen och att helt enkelt ligga i sängen och slumra. Verkligen ett I-landsproblem, jag vet, men så bor jag ju i Sverige också.

Well, ahbuhuhu, nu ska jag sluta klaga. Jag har ju redan sett på Vänner och virkat (två flugor på smällen!)  och nu målar jag. Och än är det många timmar kvar av söndagen! :) Jag målar för tillfället en blom-tavla som ska hängas ut i januari. Mamma har fixat så att jag ska få hänga några tavlor på ett café i Malmö då, och än så länge har jag inga färdiga tavlor till det. Måla, måla!

 Målarskjortan på! Och en liten tjuvkik. Jag gillar inte att visa förrän jag är färdig, så ni får bara se en liten del.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar