onsdag 11 januari 2012

Som på kafé. Fast hemma.

Under lååång tid har jag kollat på fina lådor att förvara te i. Ni vet sådana där med kvadratiska fack som många kaféer har. Jag har klämt och känt och velat fram och tillbaka, men hela tiden har det slutat med att jag tänkt "äh, jag behöver ju inte en sån egentligen, tepåsarna ligger ju redan i lådor när man köper dem.." Och så har jag ställt tillbaka lådan och gått vidare. Det är väl egentligen ett ganska sunt tankesätt, kan jag känna, för det är ju dumt att köpa onödiga grejer. Men nu, nu slog jag till och köpte den här fina telådan till slut ändå! :) Jag kunde ju uppenbarligen inte släppa den riktigt, och eftersom den gör mig glad så är den ju inte helt onödig heller. Eller..? Haha, jag är nöjd i alla fall! Och nu blir det lite roligare att välja te. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar