onsdag 7 mars 2012

Men ååhh...

...hur blev det så här? Redan onsdag. Det känns som att det var torsdag i förrgår, men nu är det alltså torsdag imorgon igen. Och hur tråkigt det än är så har jag inte haft en enda liten stund över att varken tänka eller skissa på denna veckas torsdagstema. Suck! Så jag får stå över och istället bara njuta av alla andras tolkningar. Hoppas på mer tid till nästa veckas torsdagstema istället! Ni kommer att hitta alla tolkningar hos Smäm, som även är den som valt veckans tema: Lycklig.


Blommor kan man bli lycklig av :), så jag bjuder på en bild på röda tulpaner som jag tycker blev väldigt fin.

3 kommentarer:

  1. Vilken fin pysselblogg jag hittade här....och...är lite insnöad på digital fotografering just nu och måste berömma ditt underbara foto!!!

    Ha en underbar torsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, vad glad jag blir! :) du är välkommen hit!

      Radera
  2. Håller med! Väldigt fin.

    SvaraRadera