torsdag 23 augusti 2012

Vad hände?

Blogglusten bara försvann. Tråkigt. Hoppas att den kommer tillbaka snart.

Några gånger de senast veckorna har jag tänkt att jag skulle vilja skriva ett inlägg, men jag kommer inte på något intressant att skriva om. Kanske för att jag för tillfället mest jobbar och tränar och försöker komma in i vardagsrutinerna igen. Så värst mycket skapande har det inte blivit i sommar. Förutom en del virkande förstås.

Fast jag har läst två bra böcker på sista tiden i alla fall. The help och Någonstans inom oss. De tänkte jag skriva lite om, för lästips är alltid kul! Men det får bli någon annan gång. Jag får inte till skrivandet för tillfället. Istället virkar jag vidare. Jag har kommit en bra bit på den nya mormorsrutefilten nu. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar